Sur, sur, sur!
Ja, kan ju berätta att klänningarna jag beställde var slut. Båda två. Mycket tråkigt. Och det tog 4 dagar innan jag ens fick besked om detta via mail! Jag hade förskotterat betalning och allt - givetvis fick jag ju tillbaka pengarna, men jag trodde i min enfald att man liksom reserverade plagget i och med att man betalade för det.
DÅLIGT, Vero Moda!
Till deras fördel kan jag väl säga att jag skrev ett väldigt surt mail och klagade på det sena slutsålt-beskedet. Då RINGDE KILLEN UPP och bad om ursäkt och skickade mail med några andra modeller jag kanske skulle gilla. Jag hade lämnat mitt (tyska) mobilnr vid beställningstillfället, men aldrig förr har jag väl blivit uppringd sådär! Lite imponerad faktiskt.
DÅLIGT, Vero Moda!
Till deras fördel kan jag väl säga att jag skrev ett väldigt surt mail och klagade på det sena slutsålt-beskedet. Då RINGDE KILLEN UPP och bad om ursäkt och skickade mail med några andra modeller jag kanske skulle gilla. Jag hade lämnat mitt (tyska) mobilnr vid beställningstillfället, men aldrig förr har jag väl blivit uppringd sådär! Lite imponerad faktiskt.
Kommentarer
Trackback