Grillkväll på taket

Såja, nu har jag lust att blogga lite igen. När det inte kommer nya inlägg på ett tag så beror det på att jag 1) inte har något att skriva om eller 2) har alldeles för kul/mycket att göra för att blogga. Nu har det mest varit det sistnämnda, vi var i Sverige över påsken och sen har jag jobbat hårt sedan vi kom tillbaka. Jobbat på min solbränna alltså. Samt träffat en svensk brutta som bor nära Frankfurt (mer om detta senare), anordnat en middag för två nyfunna vänner (lyckat) och blivit bjussad på grillmiddag av samma vänner (mycket bra, hör ni det, mycket bra). Grillmiddagen var för övrigt igår kväll. Det bjöds på vin, mer vin och slutligen vodka. Till slut var jag tvungen att nobba erbjudandet om vidare partajande på en fest som tydligen anordnas bara 2 gånger per år och ja, synd kan man tycka. Men ännu mer synd om mig hade det varit i morse om vi nu hade gått på den där festen. Sov till klockan var över 12.

Gustaf, nu snor jag bilderna du tog igår, det är OK, va?

Jonas (har allergi och kliar sig i ögonen som en galning), jag, Veronika och Karin. Kolla vilken utsikt vi har!


När det mörknade plockade Gustaf och Veronika fram lykta, värmeljus och filtar och ja, den här bilden är ju helt lysande. Lite oskarp eftersom slutartiden var lång då det var ganska mörkt, men den är lysande ändå!



Kommentarer
Postat av: cecber

Åh, visst är det härligt när man äntligen kan sitta ute och äta igen. Vi hade picnic i går och njöt av att bara ligga i gräset och lapa sol. Men lite stressad blir jag, tror alltid att det är sista fina dagen, trots att det bara är april!

2009-04-26 @ 09:54:26
URL: http://cecber.blogspot.com/
Postat av: Sayo

Det ser jättefint ut verkligen!! Tack för tågsällskapet :D löste det sig på nästa del av resan? KRAM

2009-04-26 @ 11:17:59
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Självklart OK!

Kul att ni ville komma - hörs



/gustaf

2009-04-27 @ 15:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0