Dagens noja

Insåg just att jag pratar med katten precis som hon är en människa. Seriöst, jag behöver träffa lite mer Riktiga Människor!

När jag sitter vid datorn brukar hon komma in hit och lägga sig i soffan, hon vill liksom alltid vara med. Gulligt, faktiskt. Nyss kom hon in och gick runt lite planlöst i rummet eftersom jag ställt min kameraväska i soffhörnet hon gillar bäst. Jag bara "jag kan flytta på kameran om du vill ligga där? Vänta så tar jag bort den. OK, nu kan du ligga där, bra va?" med helt vanligt tonfall, ungefär som om det varit J som velat sätta sig i soffan eller nåt.

Herregud.

Men hon bara "OK, tack" och så knölade hon in sig i soffhörnet och stoppade in huvudet i sin egen päls på något sätt. Och somnade.



Kommentarer
Postat av: Sayo

hehe söt pälsboll! :D

2009-02-20 @ 20:03:48
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Elin

vilken sötis :D

2009-02-26 @ 19:11:57
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0