Det perfekta livet

Fattar ni vilket perfekt liv J har?

Han har ett stimulerande och intressant arbete, trevliga kollegor att umgås med hela dagen, äter en varm nylagad lunch i matsalen, människor ser upp till honom och respekterar hans yrkesskicklighet.

Sedan kommer han hem till en fru som har väntat och längtat (och eh, ja, jag sminkar mig varje dag innan han kommer hem), en lagad trerätters, en skön säng.

Det är min dröm. Roligt arbete, kollegor jag gillar (har jag i och för sig haft), en stilig och manlig man som möter mig i dörren och är glad att se mig, en god middag han har förberett åt oss.

Kommentarer
Postat av: Sayo

han har det verkligen GULD och det vet jag från korretiden hehe ;)

2009-03-25 @ 22:15:48
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, det hade ju inte varit helt fel att ha det så :0)

2009-03-26 @ 17:20:09
URL: http://cecber.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0