Detta är ju också helt sjukt roligt

Läste följande:

"Min bror berättade om en bekant till honom vars tjejkompis hade en boaorm. Det var en stor boaorm, lång och tjock som sådana man kan se på zoo. Den här tjejen tyckte jättemycket om sin orm och lät den till och med få leva fritt i hennes lägenhet, utan något terrarium eller så.

Men en dag så slutade ormen plötsligt att äta. Tvärt, bara sådär. Tjejen fattade inte vad som var felet, bytte mat flera gånger men ingenting verkade hjälpa. Men hon lät dagarna gå och tänkte att den börjar väl äta snart igen.

Men dagarna blev till veckor och ormen åt fortfarande inget. Tjejen blev allt mer orolig och köpte till och med massa delikatessmöss för att locka ormen att börja äta igen. Men ormen brydde sig inte om mössen utan fortsatte att svälta sig. Den blev smalare och smalare och tjejen allt mer orolig för sitt älskade husdjur.

Så en morgon när hon vaknade låg ormen stel och helt spikrak bredvid henne i sängen. Hon blev livrädd att ormen dött, eller åtminstone höll på att dö där den låg, och bestämde sig snabbt att nu måste hon ta den till veterinären innan det är för sent. Sagt och gjort så skyndar hon sig till veterinären som tar emot henne på sitt rum.

Hon berättar och veterinären ska då genast blivit mycket allvarlig och bestämt sagt till tjejen att han genast måste avliva hennes orm. Varför?

"Din orm planerar att äta upp dig. Den har svält sig för att göra plats och har därför undvikit all annan föda. Vad den gjorde imorse när du vaknade och den låg utsträckt bredvid dig var att den mätte dig. För att se så den var tillräckligt lång för att få i sig hela din kropp. Och vid det här laget hade den förmodligen klarat det."

HAHAHA! Delikatessmöss???????

Missen har inte ätit på länge, kom jag just på. Och i morse la hon sig bredvid mig i sängen och sträckte ut sig.

Undrar om hon planerar att äta mig?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du har väl sett SATC? Miranda som övergöder katten ;)

Ös på med mat i skålen!

2009-04-27 @ 22:15:58
Postat av: Mariah i Frankfurt

NEJ JAG HAR INTE DET! :-( Känner att jag missat hela den här SATC-grejen, har kollat på enstaka avsnitt men absolut inte följt serien.



Måste nog införskaffa den på DVD tror jag.

2009-04-28 @ 11:06:51
URL: http://missfrankfurt.blogg.se/
Postat av: Sayo

hehe det låter som om du borde göra som Cecilia tipsade om!



Funkar första helgen i juli? Har kollat lite på typ torsd-söndag(alternativt måndag) och väntar på svar från gubben min om det är ok för hans jobb...

2009-04-28 @ 21:44:43
URL: http://sayo.blogg.se/
Postat av: Nadja

svar; jo har skrivit om de förr, har haft två tumörer som jag opererat bort men de var 2001 och nummer 2 2005 så de är ett bra tags en jag bloggade om det ;-) Mitt vänstra bröst kan ja inte amma ifrån för de kommer så ytterst lite och de är bara den "tunna" mjölken som släcker hennes törst som kommer och inget mer ;-/

2009-05-08 @ 16:08:56
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0