En tripp till Sverige

OK, inte världens flitigaste bloggare, men det var likadant när jag skrev dagbok en gång i tiden.

I varje fall. Vi har varit i Sverige. Fredagen jobbade J i Stockholm, sedan tog vi det fina SJ-tåget till Fagersta. Det var såklart kul att träffa mammaochpappa, gravid syster samt min fantastiska systerdotter N. N är ett energiknippe som älskar glitter, helst har kjol eller klänning samt äter långsammast i världen (förutom mig). Tydligen påminner vi ganska mycket om varann. Fast jag kryper inte runt på golvet lika mycket.

Det var även väldigt kallt. Väldigt mycket vinter. Jag har fått min årliga dos. Fast lite fint med all snö i alla fall!

Taget från mammasochpappas tomt. Utsikt över sjö och lite gräsmattor.


Sen åkte jag och J tillbaka till Stockholm då han skulle jobba måndag och tisdag. Måndagkvällen tillbringade vi på Bröderna Olsson i sällskap av en massa shots. J skulle dessvärre jobba på tisdagen (stackars!)  medan jag tog det lugnt, slappade på hotellet fram till utcheckning och lyckades sedan ragga upp min väninna Katrina för en lunchdejt! Kul att träffa henne,  det blir ju alldeles för sällan nu för tiden.

Vi satt säkert en och en halv timma på det där stället John Chrisp eller vad det hette... här har vi precis kommit ut!


Nu är vi åter i Frankfurt och jag inser att detta inlägg kanske var lite tråkigt. Men det får ni stå ut med.

Nu ska jag gå och spela Wii Catz. Underhållande TV-spel. För 4-åringar. :-)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

åå önskar jag kunde träffat er, får bli en annan gång :) Kul att läsa din blogg.

2009-02-12 @ 19:15:11
Postat av: Mariah i Frankfurt

Vilken Cecilia är det? Jag känner i alla fall två som har varit inne på bloggen... :-)



Hade varit kul att träffa dig också - det gäller för båda Ceciliorna jag tänker på! ;-)

2009-02-12 @ 21:35:58
URL: http://missfrankfurt.blogg.se/
Postat av: Sayo

Ah, M är gravid. Spännande! N låter verkligen som dig hihi!



Har någon av Ceciliorna kommenterat förut så kan du på adminsidan se ip på den som kommenterat och på så sätt se vilken av ceciliorna det var ;)

2009-02-14 @ 12:07:58
URL: http://sayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0