Hittade kameran

Min gamla digitalkamera försvann i flytten. Jag har ju en digital systemkamera också (Nikon D50), men den är lite obehändig att ha med i handväskan. Och min lilla kamera var borta med vinden.

Jag sa hela tiden att den skulle komma fram så snart jag köpt en ny. Idag kröp den fram. Hahaha. Så nu har jag två digitala kompaktkameror.

Sen läste maken helt överraskande bloggen och blev nyfiken på mitt hemliga projekt *hehehe*

Men jag säger ingenting. Inget. Nada. Den som inte läser sin frus blogg regelbundet får inget veta.

J, din lilla sucker!

Kommentarer
Postat av: cecber

Så typiskt! Att man hittar grejer när man bestämt sig för att de är borta för alltid. Jaja, man kan aldrig ha för många kameror :0)

2009-03-18 @ 06:57:41
URL: http://cecber.blogspot.com/
Postat av: Mariah i Frankfurt

Det allra roligaste var ju att jag sa flera gånger (INNAN jag beställde nya kameran) att jag skulle hitta min gamla så snart jag köpt en ny. Det är liksom livets lag, eller nåt sånt. :-P

2009-03-18 @ 08:28:42
URL: http://missfrankfurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0